32. Marketingový plán

Hlavním cílem procyklistického marketingu bývá dostat na kola co nejvíce lidí. Dobře zvládnutý cyklistický marketing pomůže městu dobře „prodat“ všechna opatření, která pro cyklisty dělá, a současně pomůže cyklistům lépe je pochopit a tak více využívat. Cíl může být vyjádřen například formou dosažení procentuálního podílu cyklistů na dopravě k určitému datu.

Weby a literatura
• Jak si vytvořit akční plán: www.cyklodoprava.cz/marketing/nove-mesto/
• Nástroje komunikace: www.cyklodoprava.cz/marketing/nastroje-komunikace/
Příručka Mobile2020: „Cyklodopravní encyklopedie“, strany 184–189, 123–135

Návaznost na dokument „Nepopsaný list papíru“:

• Opatření 3.1.1. AKČNÍ PLÁN
• Opatření 3.1.2. CYKLO WEB MĚSTA

Konkrétní příklady z praxe:



Ke stažení:



MnichovVídeňVídeňUh. Hradiště



naši partneři




www.ceskojede.cz     www.cyklomesta.cz     www.cdv.cz


ÚvodO akademiiRychlý přehledStrategický plánTémataDobrá adresaSoubory ke staženíKontakty

Copyright © 2008 - 2016
Cyklokonference.cz, všechna práva vyhrazena.

mapa webu Webdesign STUDIO VIRTUALIS